Klicka på ”Livsberättelser” nästan högst upp på sidan.
Välj en berättelse.
Det går att läsa alla berättelser.
En del berättelser kan du lyssna på.
De har en bild med en pratbubbla.
En del berättelser är på teckenspråk.
De har en bild med två händer.
Under varje berättlse finns en ruta
där du kan skriva vad du tycker
om det som du har läst.
Här är några berättelser
som är skrivna med lättläst språk:
Krister Ekbergs liv
Min livsberättelse
livet med en utvecklingsstörning
Vad vill du berätta om ditt liv? Skriv, teckna eller tala. Skicka gärna med en bild.
Berätta din historia