Så gör du för att lämna en berättelse

Klicka på länken där det står ”Berätta din historia”.

På nästa sida kan du välja om du vill

skriva, tala eller använda teckenspråk. 

 

Vill du skriva – välj rutan med pennan.

Vill du tala – välj rutan med pratbubblan.

Vill du använda teckenspråk – välj rutan med två händer.

 

Det tar ett tag innan din berättelse kommer ut på hemsidan.

Vi som arbetar på Nordiska museet ska lyssna på eller läsa den först.

 

Plåtkonstruktion

Berätta din historia

Vad vill du berätta om ditt liv? Skriv, teckna eller tala. Skicka gärna med en bild.

Berätta din historia